Kalite Yönetim Sistemi
Kamu Sertifikasyon Merkezi Elektronik İmza Kanunu ve ilgili yönetmelik kapsamında kurulmuş olup Elektronik Sertifika Hizmet Sağlayıcısı olarak Türkiye’nin elektronik sertifika hizmetleri alanında teknolojik bağımsızlığını sağlamak, özgün ve katma değeri yüksek ürün ve hizmetler gerçekleştirmek amacıyla çalışırken elektronik sertifika hizmeti sunduğu kişi, kurum ve kuruluşların ihtiyaç ve beklentilerini kaliteli, hızlı, kesintisiz ve güvenilir bir biçimde karşılamaktadır.
5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu ve ilgili mevzuatlar ile ilgili ulusal ve uluslararası ISO (International Organization for Standardization), ETSI (European Telecommunications Standards Institute) ve CWA (Cen Workshop Agreement) standartlarına uygun olarak faaliyetlerini gerçekleştirmekte ve sürekli iyileştirmeler yapmaktadır.
Kamu ve özel sektör alanında faaliyet gösteren müşterilerine değer katan ve yön veren çözümler sunmak amacıyla teçhizat, teknoloji, ofis, insan vb. kaynakları en iyi ve güvenilir şekilde sağlamakta, müşterilerinden gelen geri bildirimleri etkin bir iletişim yoluyla yöneterek memnuniyeti en üst düzeye taşımayı hedeflemektedir.
BİLGEM Kalite Politikası
Vizyonumuz, Misyonumuz ve Temel Değerlerimiz doğrultusunda BİLGEM Kalite Politikamız:
- Türkiye’nin bilgi güvenliği ve bilişim alanında teknolojik bağımsızlığını sağlamak;
- Rekabet gücünü sürekli kılacak, özgün ve katma değeri yüksek ürün ve hizmetler gerçekleştirme hedefinde, edindiği bilgi ve deneyimler ışığında, üst yönetimin de liderliğiyle Ar-Ge faaliyetlerini güvence altına almak;
- Askerî, kamu ve özel sektör stratejik iş birlikleri ile paydaşlarımızın ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayacak teknoloji, ürün ve hizmetleri, etkin bir iletişim yoluyla geri bildirimlerini yöneterek paydaş memnuniyetini en üst düzeyde sunmak;
- BİLGEM Kalite Yönetim Sistemi’nin uygulanabilir şartlarını etkin, verimli ve sürdürülebilir şekilde sağlamak;
- Paydaşlarımızın katılımı, uygun teknoloji altyapısı ve etkin bir ölçüm sistematiği ile süreçlerimizin performansını, risk ve fırsatlarını izleyerek düzeltici ve iyileştirici faaliyetlerle sürekli iyileştirmek;
- Kalite Yönetim Sistemi farkındalığı oluşturmak;
- Paydaşlara değer katan ve yön veren çözümler sunmak amacıyla BİLGEM insan kaynağı yetkinliklerini izlemek;
- Kalite Yönetim Sistemi’ne paydaşların katkılarını sağlayarak sistemin sürekli gelişimini desteklemek ve kaynakların yeterliliğini sağlamaktır.