Mini Kart Okuyucu Temini
Başvurunun Alınması, Ödeme ve Gönderim
https://ebasvuru.kamusm.gov.tr sayfasına tıklanarak başvuru yapılır.
Firma/Kurum/Kişi talebi karşılayan tutarı, Borç Sorgulama ve Ödeme sayfasından ilgili siparişe ait borcu ve varsa diğer borçlar sorgulanarak kredi/banka kartıyla veya, Kamu SM Vakıfbank Kurum Ödemeleri sayfasından (Banka Şubeleri, İnternet Şube, Mobil Şube, ATM) vergi kimlik/TC kimlik numarası ile sorgulama yaparak hesaba yatırır.
Ödeme hesaba yansıdıktan sonra Kart Okuyucu portaline girilen bilgiler doğrultusunda fatura ile birlikte ilgili adrese kart okuyucu gönderimi sağlanır.
Uyarı : Ödemeniz sistemimize otomatik olarak yansımaktadır. Ayrıca dekont göndermenize gerek yoktur. Yukarıda belirtilen yöntem haricinde EFT ile gönderilen ödemeler işleme alınamamaktadır.
Masaüstü Kart Okuyucu ve Diğer Türler
Başvurunun Alınması, Ödeme ve Gönderim
Firmaların; firma adı, vergi numarası, vergi dairesi, telefon bilgisini, kart okuyucu türü(Masaüstü, MİLKO), bireylerin ise tc kimlik no, ad, soyad ve telefon, kart okuyucu türü bilgilerini (Masaüstü, MİLKO) bilgi[at]kamusm.gov.tr ye e-posta yoluyla iletmeleri gerekmektedir.
- E-postanın tarafımıza ulaşmasının ardından siparişin açıldığına dair firma/kişiye e-posta gönderilir.
- E-postayı alan firma/kişi talep edilen ürünün bedelini Kamu SM Vakıfbank Kurum Ödemeleri sayfasından (Banka Şubeleri, İnternet Şube, Mobil Şube, ATM) Vergi Kimlik Numarası/TC kimlik numarası ile sorgulama yaparak hesaba yatırır.
- İlgili ödeme Kamu SM ye ulaştığında yeni kart okuyucu gönderimi yapılır.
- Kamu SM online işlemlerde adres bilgilerinizin güncel olmasına lütfen dikkat ediniz.