Yetkili ve Parola Güncelleme İşlemi
Parola güncelleme bazı durumlarda ciddi sıkıntılara sebep olabilmektedir. Örneğin aynı Zaman Damgası müşteri numarası birden fazla uygulama üzerinde kullanılıyorsa ve birden fazla sistemin kodu içerisinde gömülmüşse güncelleme durumlarında ekli olan tüm kod bloklarında veya uygulama içerisinde güncelleme işlemine gidilmesi gerekmektedir. Aksi taktirde güncelleme yapılamayan uygulama zaman damgası alamayacağından sistemlerde sorun yaşanabilecektir. Bu sebeple parola güncelleme talep etmeden önce güncelleme yapılacak zaman damgası müşteri numarasını kullanan tüm uygulamaları tespit etmeniz ve yeni parola oluştuğunda eski parolayı kullanan tüm uygulamaların kesinti yaşanmadan kısa bir süre içerisinde güncellenebileceğinden emin olmanız büyük önem arz etmektedir. Uygulamalar üzerindeki zaman damgası parola güncelleme işlemi kurumunuzun ilgili ekipleri tarafından hızlı bir şekilde yapılamazsa imza atan kullanıcılarınız sıkıntı yaşayacaktır.
Bu bilgiler doğrultusunda;
Parola değişikliği talebiniz için Zaman Damgası Bilgi Güncelleme Formu nu doldurmanız gerekmektedir.
Formun Hazırlanma Şekli: Formu pdf olarak doldurabilmek için, Üst menüden “View <->Sign” seçeneğine tıklayarak sağ tarafta yer alan “Done Signing” butonuna tıklayıp, “Confirm” seçeneği seçilmelidir. İlgili formun kurumunuz/firmanız tarafından zaman damgası alımlarınız için yetkilendirilen kişi tarafından doldurulmalıdır. Doldurulduktan sonra çıktısı alınarak ıslak imza ile imzalanmalı, ayrıca mühür/kaşelenmiş olması gerekmektedir. Hazırlanan formun taratılarak bilgi adresine imza sirküsü(özel firmalar için) örneği ile birlikte iletilmesi gerekir. Yetkili güncelleme işlemi yapılacak ise form üzerinde, “ Zaman Damgası Yetkilisi Bilgi Güncelleme/Yeni Yetkili Talebi” alanı eksiksiz doldurulmalı (doğum tarihi gün-ay-yıl olarak) ve imza alanı ayrıca imzalanmalıdır.
Formun Gönderileceği Posta Adresi: Kamu Sertifikasyon Merkezi TÜBİTAK Yerleşkesi P.K. 74, Gebze 41470 KOCAELİ