Kamu SM® Bilgilendirme

 

Kullanıcılarımızın Dikkatine !

Değerli kullanıcılarımız,
04.12.2021 Cumartesi saat 14:00 - 15:00 arasında E-Posta sistemlerimizde bakım çalışması yapılacaktır. Çalışma sırasında hizmetlerimizde kısa süreli kesintiler yaşanabilir. Siz kullanıcılarımıza önemle duyurulur.

SSL Sertifikalarından Organizasyon Biriminin Kaldırılması

1 Aralık 2021'den itibaren üretilen SSL sertifikalarında Organizasyon Birimi (Organizational Unit - OU) alanı bulunmayacaktır. SSL sertifikası başvurularında bu durum dikkate alınmalıdır. Detaylı bilgi için tıklayınız.

Sertifika Başvuru Takibi

Kamu SM Online İşlemler sayfasını ziyaret ederek NES (e-imza) ve Mali Mühür başvuru durum sorgulama, kurye takibi ve diğer tüm online işlemlerinizi tek bir yerden gerçekleştirebilirsiniz.

Askıya Alma/İptal İşlemleri

Sertifikanızı kaybettiğinizde, çalındığını düşündüğünüzde ve benzeri durumlarda Kamu SM Online İşlemlerden anında Askıya Alma/İptal işleminizi gerçekleştirebilirsiniz.

İletişim Formu

Kamu Sertifikasyon Merkezi olarak sunduğumuz ürün ve hizmetlerimiz hakkında her türlü öneri, istek, şikayet ve sorularınızı "İletişim Formu" formunu doldurarak iletebilirsiniz. Forma ulaşmak için tıklayınız.


Çağrı Merkezi (444 5 576)

Çağrı merkezi, kurumsal başvurularla ilgili soru ve taleplerin karşılanması için kurum iletişim noktalarına, sertifika işlemleri için sertifika sahiplerine hizmet vermektedir. Çağrı Merkezi hafta içi 08:00 - 19:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

  Çağrı Merkezi Telefon Faks E-posta Adres
1 444 5 576 +90 262 648 18 18 - Dahili +90 262 648 18 00 bilgi Kamu Sertifikasyon Merkezi
TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi (İdari Bina)
P.K. 74, Gebze 41470 KOCAELİ (Haritada Göster)
2 444 5 576 +90 262 648 18 18 - Dahili +90 262 648 18 00 bilgi Kamu Sertifikasyon Merkezi
T.C. İçişleri Bakanlığı Nüfus Ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü
Çamlıca Mahallesi, 408. Cad. NO:136 C Blok. 5.Kat Yenimahalle/ANKARA

  • Elektronik sertifika problemleriniz için lütfen 444 5 576 numaralı çağrı merkezimizden destek alınız.

  • Kamu Sertifikasyon Merkezi'ne arıza veya kontrol için gönderilen elektronik sertifikalar (akıllı kartlar) bilgi güvenliği gereği hiçbir şekilde kabul edilmemektedir. Sadece arızalı kart okuyucuların kontrolü yapılmaktadır. Arızalı kart okuyucularınızı Kamu Sertifikasyon Merkezi Ankara adresine posta veya kargo ile gönderiniz. Ofislere bizzat gelerek yapılan sertifika üretim talepleri ve arızalı kart okuyucu kontrol talepleri karşılanmamaktadır.

  • Başvuru formları ve resmi evraklar Kamu Sertifikasyon Merkezi Gebze adresine gönderilmelidir.

Kurumsal Bilgiler

Vergi Kimlik No : 873 034 1530 (Mükellef adı : BİLGEM)
Vergi Dairesi : Uluçınar V.D.
Eposta : bilgi
Kep Adresi : tubitak.kamusm[at]tubitak.hs03.kep.tr

Yetkili Denetim Kurumu Bilgileri

Yetkili Denetim Kurumu : Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu
Denetim Kurumu Web Adresi : www.btk.gov.tr

Bilgi edinme

Bilgi Edinme Kanunu kapsamındaki başvurularınız için tıklayınız.

HSM Saha Destek İletişim

HSM Saha Destek : 0312 291 60 16
0312 291 62 52