Kamu SM® Bilgilendirme

 

Mali mühür, e-imza başvurusu yaptınız ve ürününüz size henüz ulaşmadı mı?

Öncelikle yaşadığınız problem için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Gönderiniz anlaşmalı kurye firması ile 10 iş günü içinde tarafınıza ulaştırılacaktır.
Ulaşmayan gönderiler için iletişim formumuzu doldurabilir veya bizimle 444 5 576 / 0850 460 55 76 numaralı telefonlarımızdan irtibata geçebilirsiniz.
Siz değerli kullanıcılarımıza yardımcı olmaktan memnuniyet duyar, iyi günler dileriz.

Elektronik Kimlik Doğrulama Sistemi Anahtar Değişimi ve Sertifika Yenileme

Elektronik Kimlik Doğrulama Sisteminde kullanılan sertifikaların üretildiği kök ve alt kök makamlarında, 29 Haziran 2024 tarihinde anahtar değişimi gerçekleştirilmiş ve ilgili sertifikalar yenilenmiştir. Yenilenen sertifikalar, depo.tckk.gov.tr adresinde erişiminize sunulmuştur.

Bu tarihten itibaren üretilecek tüm Elektronik Kimlik Doğrulama Sistemi sertifikaları, yeni anahtarlarla imzalanacaktır. Doğrulamalarda herhangi bir hata alınmaması için gerekli düzenlemelerin yapılması önem arz etmektedir.

Siz kullanıcılarımıza önemle duyurulur.

Mali Mühür Kullanıcılarımızın Dikkatine !

Mali Mühür Sertifikasını teslim alan kullanıcılar “Nasıl Kullanacağım” linkine tıklayarak açılan sayfadaki adımları sıra ile gerçekleştirdikten sonra sertifikalarını kullanabilirler.

Genel Bilgi

İmzager Kurumsal uygulaması ile ilgili alım yapmadan önce aşağıdaki açıklamaları dikkat edilmesi gerekmektedir.

İmzager’in güncel sürümü; İmzager Geliştirici ve İmzager Kurumsal şeklinde iki seçenekli olarak çalışabilmektedir. İmzager Geliştirici, imza uygulaması geliştiricilerinin, İmzager Kurumsal ise son kulllanıcıların kullanımına sunulmuştur.

EYP 1.3 ve EYP 2.0 ‘a (EYP 2.0 seçildiğinde Elektronik Mühür Sertifikası kullanım zorunluluğu vardır ) uygun olarak zaman damgalı ve uzun dönemli imza seçeneklerini de içinde barındıracak şekilde imza oluşturmak isteyenler için uygulama ( 2.9 ve sonrası sürümlerde geçerlidir) ücretli olarak sunulmaktadır. Ücretli versiyonda zaman damgalı ve uzun dönemli EYP, CAdES, XAdES, PAdES imza formatları desteklenmektedir.

Kurumsal İmzager başvurusunda, kontör paketi olarak hesabınıza tanımlanan Zaman Damgası kontörlerinin son geçerlilik süresi bulunmayıp, ihtiyacınız olduğunda imzalama işlemini kontörleriniz bitene kadar gerçekleştirebilirsiniz.

İmzager’in Geliştirici versiyonu ile çalışmak istiyorsanız güncel sürümü indirdikten sonra “Test Modunda Çalış” seçeneği ile İmzager Geliştirici versiyona geçiş yapabilirsiniz.

İmzager Geliştirici, daha çok imzalama işlemleri için deneme amaçlı olarak, geliştiricilerin kullanımına sunulmuş olup, imzalı evraklar için “test” ibaresi içeren zaman damgasız imzalar atılmasına olanak sağlayan bir versiyondur. İmzager Geliştirici versiyonda EYP’li evraklar oluşturulamamaktadır. Test ibareli zaman damgasız BES tipinde EYP türünde evrak oluşturmak isteyen kişi/firma ve kurumlar bu konuda bize mail ile ulaşabilirler. “Test” ibareli ve Zaman Damgasız BES tipinde imza atılan dosyaların, gönderileceği muhatap kurum tarafından kabul edilip edilemeyeceği konusu tamamen sizin bilginiz/kararınız dahilindedir. Geliştirici versiyonda atılan imzaların sorumluluğu tamamen kullanan tarafın sorumluluğundadır. Geliştiriciler tarafından kullanılacak test modu belirli imza türleri için ücretsiz olarak rahatlıkla kullanılabilmektedir.


Teknik Bilgiler

İmzager Kurumsal ile ilgili detaylı teknik bilgi için tıklayınız.


Fiyatlar

Kurumsal İmzager Fiyatlandırma



  Paket (Kontör)(Zaman Damgalı İmza)
Fiyat
1 50 Kontör (Zaman Damgalı İmza)
1 100 Kontör (Zaman Damgalı İmza)
1 500 Kontör (Zaman Damgalı İmza)
1 1.000 Kontör (Zaman Damgalı İmza)
2 10.000 Kontör (Zaman Damgalı İmza)
3 50.000 Kontör (Zaman Damgalı İmza)

Fiyatlarımıza destek hizmeti ücreti dahil değildir.

Başvuru Süreci

  1. Başvurunun alınması

    Kurumsal İmzager lisans başvurusu, Kurumsal İmzager Başvuru Sayfası üzerinden işlem tipi olarak kurumsal/bireysel seçeneği işaretlenip, talep edilen bilgiler doldurularak yapılır.

    Üyelik oluşturulduktan sonra işlemler menüsünden bilgi görüntüleme, güncelleme ve kontör ekleme işlemleri gerçekleştirilebilir.

  2. Ödeme Yapılması

    1. Başvuru yapıldıktan sonra, başvurunun son ekranında verilen bilgilere göre https://sanalpos.kamusm.gov.tr/index.jsf sayfasından ödemeler gerçekleştirilir. Sanal POS ile yapılan ödemeler yaklaşık 5 dakika içerisinde sistemimize yansımaktadır.

    2. Diğer ödeme kanalları;

      Vakıfbank ve Ziraat Bankası'nın aşağıda belirtilen kanallarından ilgili siparişinize ait borcunuzu sorgulayarak ödeme yapabilirsiniz. Aşağıdaki kanallardan yapılan ödemeler 1 gün sonrasında sistemimize yansımaktadır.

      Banka
      Banka Şubesi
      İnternet Şubesi
      Mobil Şube
      ATM
      Çağrı Merkezi
      VAKIFBANK
      ZİRAAT BANKASI
      -
      -
    3. Ürün ve hizmet bedeli Kamu SM hesabına geçtikten sonra talep edilen kontör hesaba eklenir.

  3. Müşteri Numarası Gönderimi

    Ödeme yapıldıktan sonra başvuru esnasında belirtilen e-posta adresine müşteri numarası gönderilir.

  4. Müşteri Şifresi

    Başvuru yaparken belirlemiş olduğunuz şifredir.

  5. Ayarların Yapılması

    İndirilen İmzager Kurumsal Uygulaması açılır. Seçenekler menüsünden İmza Servisi ayarları seçilir. Müşteri ayarları bölümünden Müşteri Numarası ve Müşteri Şifre bilgileri girilir.

  6. Faturalandırma

    Faturalandırma işlemi, kontör yükleme işleminden sonra gerçekleştirilir.

  7. Kurulum ve İşletim Kılavuzu

    Kurulum ve İşletim Kılavuzuna programı kurduktan sonra yardım menüsünden ulaşabilrsiniz.

    Uyarı: Zaman damgasının kullanılabilmesi için sistem yöneticileriniz tarafından damga alınacak http://kurumsalzd.kamusm.gov.tr/ adresine izin verilmesi gerekmektedir.


Kurulum Süreci

Kurulum detayları için tıklayınız.


Sık Sorulan Sorular

İmzager Kurumsal ile ilgili Sık Sorulan Sorulara ulaşmak için tıklayınız.