Kamu SM® Bilgilendirme

 

Mali mühür, e-imza başvurusu yaptınız ve ürününüz size henüz ulaşmadı mı?

Öncelikle yaşadığınız problem için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Gönderiniz anlaşmalı kurye firması ile 15 gün içinde tarafınıza ulaştırılacaktır.
Ulaşmayan gönderiler için bizimle 444 5 576 numaralı telefonumuzdan irtibata geçebilirsiniz.
Siz değerli kullanıcılarımıza yardımcı olmaktan memnuniyet duyar, iyi günler dileriz.

Sağlık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Üniversite Çalışanlarının Dikkatine!

Sağlık Bakanlığı, Milli Eğitim Bakanlığı ve Üniversite Personelleri için kişi ödemeli bireysel başvurular Online İşlemler sayfasındaki NES İşlemleri -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri -> Kişi Ödemeli Başvuru menüsünden yapılmaktadır.

Nes Başvuru Sürecinde İyileştirme Hk.

08.03.2022 tarihi itibari ile başvuru formu doldurma süreçlerinde yapılan iyileştirmeler kapsamında başvuru formu doldurma işlemi KAMU SM Online İşlemler sayfasından NES -> Bireysel İşlemler -> Başvuru İşlemleri menüsünden yapılacaktır.

Genel Bilgi

İmzager Kurumsal uygulaması ile ilgili alım yapmadan önce aşağıdaki açıklamaları dikkat edilmesi gerekmektedir.

İmzager’in güncel sürümü; İmzager Geliştirici ve İmzager Kurumsal şeklinde iki seçenekli olarak çalışabilmektedir. İmzager Geliştirici, imza uygulaması geliştiricilerinin, İmzager Kurumsal ise son kulllanıcıların kullanımına sunulmuştur.

EYP 1.3 ve EYP 2.0 ‘a (EYP 2.0 seçildiğinde Elektronik Mühür Sertifikası kullanım zorunluluğu vardır ) uygun olarak zaman damgalı ve uzun dönemli imza seçeneklerini de içinde barındıracak şekilde imza oluşturmak isteyenler için uygulama ( 2.9 ve sonrası sürümlerde geçerlidir) ücretli olarak sunulmaktadır. Ücretli versiyonda zaman damgalı ve uzun dönemli EYP, CAdES, XAdES, PAdES imza formatları desteklenmektedir.

Kurumsal İmzager başvurusunda, kontör paketi olarak hesabınıza tanımlanan Zaman Damgası kontörlerinin son geçerlilik süresi bulunmayıp, ihtiyacınız olduğunda imzalama işlemini kontörleriniz bitene kadar gerçekleştirebilirsiniz.

İmzager’in Geliştirici versiyonu ile çalışmak istiyorsanız güncel sürümü indirdikten sonra “Test Modunda Çalış” seçeneği ile İmzager Geliştirici versiyona geçiş yapabilirsiniz.

İmzager Geliştirici, daha çok imzalama işlemleri için deneme amaçlı olarak, geliştiricilerin kullanımına sunulmuş olup, imzalı evraklar için “test” ibaresi içeren zaman damgasız imzalar atılmasına olanak sağlayan bir versiyondur. İmzager Geliştirici versiyonda EYP’li evraklar oluşturulamamaktadır. Test ibareli zaman damgasız BES tipinde EYP türünde evrak oluşturmak isteyen kişi/firma ve kurumlar bu konuda bize mail ile ulaşabilirler. “Test” ibareli ve Zaman Damgasız BES tipinde imza atılan dosyaların, gönderileceği muhatap kurum tarafından kabul edilip edilemeyeceği konusu tamamen sizin bilginiz/kararınız dahilindedir. Geliştirici versiyonda atılan imzaların sorumluluğu tamamen kullanan tarafın sorumluluğundadır. Geliştiriciler tarafından kullanılacak test modu belirli imza türleri için ücretsiz olarak rahatlıkla kullanılabilmektedir.


Teknik Bilgiler

İmzager Kurumsal ile ilgili detaylı teknik bilgi için tıklayınız.


Fiyatlar

Kurumsal İmzager Fiyatlandırma



  Paket (Kontör)(Zaman Damgalı İmza)
Fiyat
1 50 İmza
236 TL (200 TL + KDV)
1 100 İmza
413 TL (350 TL + KDV)
1 500 İmza
1.770 TL (1.500 TL + KDV)
1 1.000 İmza
2.950 TL (2.500 TL + KDV)
2 10.000 İmza
25.960 TL (22.000 TL + KDV)
3 50.000 İmza
67.260 TL (57.000 TL + KDV)

Fiyatlarımıza destek hizmeti ücreti dahil değildir.

Başvuru Süreci

  1. Başvurunun alınması

    Kurumsal İmzager lisans başvurusu, Kurumsal İmzager Başvuru Sayfası üzerinden işlem tipi olarak kurumsal/bireysel seçeneği işaretlenip, talep edilen bilgiler doldurularak yapılır.

    Üyelik oluşturulduktan sonra işlemler menüsünden bilgi görüntüleme, güncelleme ve kontör ekleme işlemleri gerçekleştirilebilir.

  2. Ödeme Yapılması

    1. Başvuru yapıldıktan sonra, başvurunun son ekranında verilen bilgilere göre https://sanalpos.kamusm.gov.tr/index.jsf sayfasından ödemeler gerçekleştirilir.

    2. Diğer ödeme kanalları;

      Vakıfbank ve Ziraat Bankası'nın aşağıda belirtilen kanallarından ilgili siparişinize ait borcunuzu sorgulayarak ödeme yapabilirsiniz. Aşağıdaki kanallardan yapılan ödemeler hemen sistemimize yansımaktadır.

      Banka
      Banka Şubesi
      İnternet Şubesi
      Mobil Şube
      ATM
      Çağrı Merkezi
      VAKIFBANK
      ZİRAAT BANKASI
      -
      -
    3. Talep edilen ürün ve hizmet bedeli Kamu SM hesabına geçtikten sonra talep edilen kontör hesaba eklenir.

  3. Müşteri Numarası Gönderimi

    Ödeme yapıldıktan sonra başvuru esnasında belirtilen e-posta adresine müşteri numarası gönderilir.

  4. Müşteri Şifresi

    Başvuru yaparken belirlemiş olduğunuz şifredir.

  5. Ayarların Yapılması

    İndirilen İmzager Kurumsal Uygulaması açılır. Seçenekler menüsünden İmza Servisi ayarları seçilir. Müşteri ayarları bölümünden Müşteri Numarası ve Müşteri Şifre bilgileri girilir.

  6. Faturalandırma

    Faturalandırma işlemi, kontör yükleme işleminden sonra gerçekleştirilir.

  7. Kurulum ve İşletim Kılavuzu

    Kurulum ve İşletim Kılavuzu için tıklayınız

    Uyarı: Zaman damgasının kullanılabilmesi için sistem yöneticileriniz tarafından damga alınacak http://kurumsalzd.kamusm.gov.tr/ adresine izin verilmesi gerekmektedir.


Kurulum Süreci

Kurulum detayları için tıklayınız.


Sık Sorulan Sorular

İmzager Kurumsal ile ilgili Sık Sorulan Sorulara ulaşmak için tıklayınız.